Шановні студенти!
До вашої уваги завдання на дистанційний тиждень. Завдання для груп розташовані послідовно - 2АТ, 3АТ, 4АТ.
Нагадую, що результати виконаної роботи необхідно надавати викладачу відповідно до розкладу! Електронна адреса - pivovarovaas2013@gmail.com
Завдання для групи 2-АТ
Практична робота
Тема. Психологічна структура особистості. Активність особистості. Особистість та колектив.
Завдання 1
Перегляне фільм "Я и другие". Дайте відповідь на питання:
1. Що таке комформізм?
2. Який експеремент, на вашу думку, яскравіше відображує це поняття? Чому?
Завдання 2
Дайте відповідь на тест
№ з/п
|
ЗАПИТАННЯ
|
ВІДПОВІДІ
|
1.
|
Людська біологічна основа розвитку особистості у певних соціальних умовах
називається…
|
А) індивід
Б) особистість
В) індивідуальність
|
2.
|
Поєднання психологічних особливостей людини, що утворюють її
своєрідність, відмінність від інших людей має назву…
|
А) особистість
Б) індивідуальність
В) індивід
|
3.
|
Свідомий індивід, який посідає певне місце у суспільстві і виконує ту чи
іншу соціальну роль або функцію – це…
|
А) індивідуальність
Б) особистість
В) розумна людина
|
4.
|
Схема становища особистості в суспільстві, своєрідний центр зосередження
іі прав і обов’язків має назву …
|
А) ранг
Б) роль
В) статус
|
5.
|
Активний, діяльнісний бік становища особистості у структурі суспільства
називається …
|
А) позиція
Б) роль
В) ранг
|
Завдання для групи 3-АТ
Практична робота
Тема. Головні властивості темпераменту. Фізіологічні основи темпераменту.
Інструкція до виконання:
1. Працюючи з підручником «
Загальна психологія» ( М’ясоїд П.А.)
записати:
v Перелік властивостей
темпераменту;
v Поняття та характеристику
кожної властивості темпераменту;
v Класичну типологію
темпераменту.
2. Працюючи з підручником «Загальна психологія» (
Максименко С.Д) визначити:
v Фізіологічні основи
темпераменту.
3. Підготувати методики дослідження темпераменту на наступне заняття.
Завдання для групи 4-АТ
Опрацюйте лекцію за темою "Поняття про учіння"
Дайте відповіді на питання
Опрацюйте лекцію за темою "Поняття про учіння"
Дайте відповіді на питання
1.
В чому різниця між про научінням та учінням?
2. Які види, рівні і механізми учіння і научіння ви знаете?
3. Назвіть основні стилі навчальної діяльності. Які ви будете використовувати в своїй роботі?
4. Що таке "здатність до навчання (научуваність)"?
5. Які методи навчання ви знаете?
Комментариев нет:
Отправить комментарий