Дистанційний тиждень

Шановні студенти!

До вашої уваги завдання на дистанційний тиждень. Завдання для груп розташовані послідовно - 2АТ, 3АТ, 4АТ.
Нагадую, що результати виконаної роботи необхідно надавати викладачу відповідно до розкладу! Електронна адреса - pivovarovaas2013@gmail.com

Завдання для групи 2-АТ
Практична робота
Тема. Психологічна структура особистості. Активність особистості. Особистість та колектив.

Завдання 1

Перегляне фільм "Я и другие". Дайте відповідь на питання:
1. Що таке комформізм?
2. Який експеремент, на вашу думку, яскравіше відображує це поняття? Чому?


Завдання 2
                                          Дайте відповідь на тест
№ з/п
              ЗАПИТАННЯ
      ВІДПОВІДІ    
 1.


Людська біологічна основа розвитку особистості у певних соціальних умовах називається…
А) індивід
Б) особистість
В) індивідуальність
 2.
Поєднання психологічних особливостей людини, що утворюють її своєрідність, відмінність від інших людей має назву…
А) особистість
Б) індивідуальність
В) індивід
 3.
Свідомий індивід, який посідає певне місце у суспільстві і виконує ту чи іншу соціальну роль або функцію – це…
А) індивідуальність
Б) особистість
В) розумна людина
 4.
Схема становища особистості в суспільстві, своєрідний центр зосередження іі прав і обов’язків має назву …
А) ранг
Б) роль
В) статус
 5.
Активний, діяльнісний бік становища особистості у структурі суспільства називається …
А) позиція
Б) роль
В) ранг


Завдання для групи 3-АТ

Практична робота
Тема. Головні властивості темпераменту. Фізіологічні основи темпераменту.
     
Інструкція до виконання:

1.     Працюючи з підручником « Загальна психологія» ( М’ясоїд П.А.)  записати:
v Перелік властивостей темпераменту;
v Поняття та характеристику кожної властивості темпераменту;
v Класичну типологію темпераменту.
  
2.      Працюючи з підручником «Загальна психологія» ( Максименко С.Д)  визначити:
v Фізіологічні основи темпераменту.

3. Підготувати методики дослідження темпераменту на наступне заняття.

Завдання для групи 4-АТ

Опрацюйте лекцію за темою "Поняття про учіння"

Дайте відповіді на питання 

1.     В чому різниця між про научінням та учінням?
2.     Які види, рівні і механізми учіння і научіння ви знаете?
3.     Назвіть основні стилі навчальної діяльності. Які ви будете використовувати в своїй роботі?
4.     Що таке "здатність до навчання (научуваність)"?
5.     Які методи навчання ви знаете?

Комментариев нет:

Отправить комментарий